fyrahjartan

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Frida Blomberg - 5 april 2015 00:26

Onsdagen började med migrän, jag tog medicin och det började gå över. Mamma hade fått två stycken "gratisfrukost" på Clarion Sign. Herregud vilken frukostbuffé, bästa jag varit på!! Kan varmt rekommendera!

Sen blev det påskhandling, hem och vila och sen hämta tjejerna.

Skärtorsdagen var tjejerna lediga och mormor kom kl. 7:40 och åt frukost och myste med oss.
Vi åkte senare till kista och handlade det sista inför påsken och åt på McDonalds till tjejernas förtjusning.
Senare kom Alex hem och tjejerna smög utanför dörren, ringde på och var påskkärringar och bad honom om godis, såååå söta!

Fredagen spenderade vi hos mina svärföräldrar där även Alex äldsta bror med familj närvarade. Lek i lekparken, god mat flera gånger, äggjakt, mys och mer lek, underbart!

Idag har vi varit hos mina föräldrar och lekt, mys och ätit god mat. Och min pappa (morfar) hade ordnat en äggjakt åt tjejerna, dom var så nöjda.

. Blir inte mycket fysisk träning i spåret för mig sånna här dagar, men det är okej. Jag tränar hela tiden ändå. Uppmärksamhet, tålamod, minne osv. Allt för att få en "normal" vardag igen. Men på tisdag börjar allvaret igen. Lämna tjejerna 7:30 och sen ut i spåret och träna inför vårruset!

Nu snarkar alla så att väggarna vibrerar

Godnatt och glad påsk på er!

P&K /Frida

Om Frida själv får välja :)

Marängerna gick bort för min del men annars, oj oj oj vad smarrigt!

<3

<3

<3 <3

<3 <3

<3

I med och motgångar <3

Tur att min mamma (mormor) var där och kunde fota :)

Mys!

Mys!

Kista bibliotek, vilken succé!

Bokmalen :)

God bricka hos svärmor (farmor) :)

Grillad lax med potatissallad och romsås :)

Påskpresent, docka :-)

Påskpresent :-)

Tokfia ;)

Presentation


Frida 25 år, snart 26. Flickvän till Alexander sedan 9 år och tillsammans har vi två döttrar. Wilma född 2011 och Freja 2013.
Studerar till förskollärare, arbetar på Foot Locker och gick under sommaren 2014 igenom en svår tid då jag opererades för en st

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards