fyrahjartan

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Frida Blomberg - 31 mars 2015 23:13

Migränen har visat sitt rätta jag och varit framme och bråkat med mig ett tag nu!

I lördags åkte vi och klippte tjejerna i kista och Alex fixade också till frippan :) efter det så åkte vi på 3-års kalas! Supermysigt!

På söndagen var tjejerna med sin farmor och farfar medan jag och Alex åkte och hämtade en ny säng till Freja som vi köpt på blocket.
Vi stannade i kista på hemvägen och åt mat.
Efter det åkte vi hem och satte ihop sängen innan vi åkte och hämtade tjejerna.

Igår va jag hos Hanna på en fika innan vi gick och hämtade barnen. Eller gick var väl att ta i, det regnade ganska rejält så vi tog bilen.
Skulle ätit middag med några tjejer igår, satt i bilen och migränen började komma så fick vända hemåt. Surt men blickar framåt till nästa gång!

Idag kom Linda H över, så länge sedan vi sågs, så det va super att träffa henne (och magen!). Hanna och Jolie kom också över och vi fikade och pratade, myyyyyysigt!
Sedan tig jag och Hanna en långpromenad innan vi hämtade barnen.

Såååå trött just nu!

P&K /Frida

Nervös, första gången...

Page :-)

Klippte lugg och fick rosa spray i håret :)

Nya sängen blev succé :)

Lilla Jolie är en hel del massa ögongodis!! :)

Presentation


Frida 25 år, snart 26. Flickvän till Alexander sedan 9 år och tillsammans har vi två döttrar. Wilma född 2011 och Freja 2013.
Studerar till förskollärare, arbetar på Foot Locker och gick under sommaren 2014 igenom en svår tid då jag opererades för en st

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards