fyrahjartan

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Frida Blomberg - 19 januari 2015 21:05

Hej! 


Jag försöker lista ut hur jag bloggar vis telefonen så det tar lite tid. 


Förra veckan låg jag hela med lite huvudvärk mån-ons men kunde ändå lämna och hämta tjejerna. På torsdagen så vaknade jag med huvudvärk och sa direkt till Alex att jag inte kunde lämna på morgonen, så han gjorde det. 

Jag tog medicin och la mig för att vila. Värken blev bara värre och värre trots medicin. Detta händer för att jag trappar ut oxtcodone och oxynorm. Så Alex fick hämta tjejerna också denna torsdag.


Fredagen kom och Wilma skulle ta bort polyperna. Alex lämnade Freja på förskolan 7:30 och lämnade sen bilstolen i Kungsängen där Freja skulle spendera natten med mina föräldrar.

Wilma vaknade när Freja vaknade vid 6:40 och hon skulle fasta fram tills operationen var, kl 12. Detta var hemskt som föräldrar men åh så duktig hon var!

Operationen gick snabbt och bra och körteln dom tog bort var större än dom trodde. Wilma mådde dåligt på vägen hem men fick välja valfritt vad hon ville äta. Hon valde McDonalds glass, pommes, cola och isvatten. Vi köpte det och åkte hem. Hon åt detta framför en film i sängen och mådde sen mycket bättre! 

 

Lördagen började vi lugnt. Mormor och morfar kom med Freja vid 15:00 tiden till Wilmas stora förtjusning, Alex var och tränade hockey! 

Mina föräldrar åkte och jag och tjejerna åt middag. Kl. 18 kom tre kompisar till mig över för att ha myskväll. Linda har jag träffat några gånger efter operationen men Carro och BEriks var det första gången efter operationen som jag träffade dom. 

Vi hade super trevligt. Det är väldigt vanligt att man som vän är rädd för att säga fel och struntar då i att säga någonting alls, men hellre såra än ignorera, och jag pratar mer än gärna!! 


Söndagen skulle vi spenderat på två-årskalas hos Jack, men stackaren hade blivit sjuk. 

Vi åkte en snabbis och tittade på Alex lillebrors (11 år) ishockeymatch och sen hem för att slappa. 


Idag (måndag) 

Huvudvärken hälsade på igen. Jag längtar såååååå mycket tills medicinerna är borta!! 


P&K /Frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida 25 år, snart 26. Flickvän till Alexander sedan 9 år och tillsammans har vi två döttrar. Wilma född 2011 och Freja 2013.
Studerar till förskollärare, arbetar på Foot Locker och gick under sommaren 2014 igenom en svår tid då jag opererades för en st

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards