fyrahjartan

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Frida Blomberg - 21 januari 2015 08:19

Mamma tjatade på mig igår och frågade vad tårtan kostade tills jag blev tokig! Hon och pappa frågade om dom fick betala den. TACK!!!!

P&K /Frida

Av Frida Blomberg - 21 januari 2015 08:17

Wilma har sedan några veckor tillbaka fått nattskräck. Detta ger sig olika för alla och såhär är det för henne: efter 1-2 timmar när hon somnat så antingen skriker hon, snyftar eller kommer upp för att få vår uppmärksamhet. I många av fallen så går hon i sömnen och vaknar när vi börjar prata med henne. Jag vet att man inte ska väcka någon som går i sömnen men när personen i fråga går som vanligt med öppna ögon och dessutom tittar på oss så kan man inte veta.
Hon gråter hysteriskt och glömmer direkt när hon vaknar vad hon har drömt.
Det går över när vi ligger bredvid. Men igår vaknade hon så går nån av oss reste oss när vi såg att hon somnat så jag la mig bredvid henne för natten.
Hon vaknade sen 02:43 och vi pratade till 03:00 innan vi somnade om.
Hon var så himla trött när hon vaknade så jag sa att hon fick stanna hemma med mig om hon ville, det ville hon.

Sen klädde Freja på sig klänning för det skulle vara julgransplundring idag på förskolan och gissa pm Wilma blev arg.
Hon hämtade en klänning och ett hårspänne och sa: mamma jag går till förskolan i alla fall. Jag kan säga till fröken om jag blur sjuk.

Så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe. Alex på jobbet och tjejerna på förskolan.

P&K /Frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida 25 år, snart 26. Flickvän till Alexander sedan 9 år och tillsammans har vi två döttrar. Wilma född 2011 och Freja 2013.
Studerar till förskollärare, arbetar på Foot Locker och gick under sommaren 2014 igenom en svår tid då jag opererades för en st

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards